• Foto van schrijverHarmonie Beesel

Concours 2018 (7)

Hoi allemaal,

Het concours komt steeds dichterbij en de spanning stijgt. Nog maar twee weken en dan is het zover. De laatste repetities zijn in gang gezet. We hebben zelfs een repetitiedag gehouden met als doel twee fantastische muziekstukken neerzetten voor de jury in de Oranjerie. Om jullie een kijkje te geven in onze repetities kunnen jullie in dit blog vooral foto’s bewonderen. Als jullie nieuwsgierig zijn naar de twee stukken die we spelen op het concours en alvast een voorproefje willen horen, kom dan zondag 7 oktober naar de kerk in Beesel waar we een concert geven. Hopelijk zien we jullie daar!

Groetjes!

18 weergaven0 opmerkingen

Concours 2018 (8)

Hoi allemaal, Nog maar minder dan een week en dan is het zover! Het concours komt nu toch echt heel dichtbij… spannend! Afgelopen zondag hebben we om te oefenen in een concert gehad in de kerk in Bees